نقشه توریستی شهر توکیو

۷۷ بازديد


com.جهانگرد.www
شهر توکیو ، پایتخت ژاپن، سرزمینی هزار رنگ و زیبا از فرهنگ‌های سنتی و بومی و جدیدترین پیشرفت‌های دنیای مدرن است. خیابان‌های شلوغ و پرازدحام با تبلیغات خیره‌کننده‌ی نئونی، انگار از دل یک فیلم علمی تخیلی بیرون آمده‌اند. این شهر با وجود زلزله‌خیز بودن، آسمان‌خراش‌های بلندی دارد. برنامه‌ریزی‌های کلانی برای ایمن‌سازی شهر و کنترل جمعیت زیاد آن صورت گرفته است.
برای دیدن مگامال‌ ها و مراکز تجاری بسیار بزرگ، بوتیک‌های مدرن و شیک که نشان‌دهنده‌ی معماری بی‌نظیر مدرن ژاپنی است و دیدن یکی از بلندترین برج‌های دنیا یعنی توکیو اسکای تری، باید به این شهر دیدنی سفر کنید.

 

بهترین زمان برای سفر
بهترین زمان برای سفر به توکیو بین ماه‌های مارس تا آوریل و سپتامبر تا نوامبر است. از مزایای سفر در فصل پاییز، تماشای مناظر بی‌نظیر پاییزی با هزاران رنگ زیبا و آب و هوای ملایم و مطبوع است. بهار هم تقریبا آب و هوای مشابهی دارد با این تفاوت که به جای برگ‌های هزار رنگ پاییزی، درختان گیلاس را می‌بینید که به زیبایی تمام شکوفه کرده‌اند. از طرف دیگر، فصل تابستان، فصل اوج گردشگری در توکیو است. به این معنا که باید در صف‌های طولانی موزه‌ها بایستید و سوار متروهای شلوغ شوید. اگر می‌توانید از سفر در این فصل سال اجتناب کنید. گرما و رطوبت زیاد و قیمت‌های بالای اتاق‌های هتل‌ها، باعث می‌شود که نتوانید به خوبی و در کمال آرامش، از سفرتان لذت ببرید. آب و هوای فصل زمستان، سرد است ولی غیرقابل تحمل نیست ولی در این فصل نمی‌توانید بخشی از زیبایی‌های توکیو مثل پارک‌های دیدنی آن را تجربه کنید.



نقشه شهر توکیو
برای دانلود نقشه از لینک زیر استفاده نمایید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.